Ofte stillede spørgsmål på blikshop.dk
Her på vores FAQ kan du finde svarene på de mest stillede spørgsmål
Generelt
Har i eget lager?
Vi producerer selv de fleste profiler, dog kan nogle varer leveres direkte fra grossister
Jeg kan ikke finde det jeg mangler?
Du kan sende os en forespørgsel her
Hvad er min konto?
På din konto kan du se dine tidligere ordrer, samt lave en materialeliste
Kan jeg se hvad jeg tidligere har købt?
Ja hvis du har oprettet dig med en konto, kan du se dine tidligere ordrer
Kan jeg handle som privat?
Ja, vi handler med både private, erhverv og håndværkere
Levering
Hvad koster fragten?
Se vores fragtpriser her
Kan jeg blive ringet op før levering?
Vi kan ikke garantere, at chaufføren ringer inden levering. Vi benytter forskellige fragtfirmaer.
Hvornår bliver mine vare leveret?
Vi bestræber os på at levere varer hurtigst muligt
Skal jeg være hjemme når mine vare bliver leveret?
Nej, varer leveres som udgangspunkt til vognside eller der hvor chaufføren skønner det er hensigtsmæssigt at placere dem, uden at være til gene for andre.
Småpakker kan blive leveret til pakkeshop
Hvornår kan jeg ringe til jer?
Du kan se vores telefontider i bunden af siden under kontakt
Betaling
Hvordan betaler jeg?
Blikshop.dk modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, PayPal, MobilePay og Bankoverførsel
Hvornår bliver mine penge trukket?
Vi trækker pengene når varerne er afsendt
Får jeg en faktura?
Ja vi sender en faktura når vi gennemfører betalingen
Reklamation/fortrydelse
Kan jeg fortryde mit køb?
Ja det er muligt at fortryde et køb, medmindre det er specielproducerede der er produceret
Kan jeg reklamere?
Vores reklamationsret gælder for fejl i materialet og/eller fabrikation